minikmucizelerim2 sunbloom123 ne genesis diye bir ilaç hamilelik başından beri kullanıyorum vitamin takviyesi ve folik asit içeriyor kesmedi doktorum devam ediyorum aynı şekilde kullanmaya
bahar1320 sunbloom123 Benim ilk gebeliğim şuan 22+2 haftalık olduk sadece sağ tarafımda kasık ağrısı çok oluyor doktorum normal dedi rahim büyüdüğü için oluyormuş tahlil falan da yaptı temiz çıktı ama hâlâ kasık ağrılarım var
bahar1320 sunbloom123 Evet bebek büyüdükçe rahimde büyüyor doktorum ağrıların normal olduğunu söyledi ☺️
annekiz6141 sunbloom123 kizimda oyleydim bende asla yuruyemezdim hatta esimle birgün dışarı çıkıcaz merdivende kitlendim kaldim eşim sırtına alıp cikartmisti 🤣🤣🤣🤣😆😆😆