Fatmanur_0416 sunbloom123 ben 20+4 oldum ama kasık ağrılarım hiç geçmedi sizin normal mi bilmiyorum ama üstte kalsın
Ruyasekr2089 sunbloom123 bende de kasık ağrısı 20.haftadan beri var doktora söyledim idrar tahliline baktı magnezyum iç dedi
minikmucizelerim2 sunbloom123 bende 24.haftadyaım aynı şekilde benim de oluyor sağlık ocağı doktorun magnezyum versin dedi bu kontrolde söyleyeceğim bakalım ne dicek
Dgkfj5 alpanne3 bende 24 haftalık olucam sürekli bir çiş varmış hissi yapsam bile sürekli azlık azıcık geliyor
Fatmanur_0416 sunbloom123 doktoruna bu sefer gidince sorarsın bebeğin pozisyonu yüzünden de olabilir mi bilmiyorum ki pek
minikmucizelerim2 sunbloom123 ben kullanmadım daha hiç doktorum da bişey demedi sadece folik asit vitamin ve kan ilacı kullanıyorum
Seyma190623 sunbloom123 29. Haftama gireceğim malesef o haftalardan beridir geçmiyo hele şimdi bide yalancı kasılmalar eşlik ediyoo çok fena