akgull benim kese şekli sağlıklı görünmedi, 9+0 ken 6+1 gibi dendi vw son kontrolde kalp atışı varken bu sefer duyamadı, bulantı hassasiyet her şey devam ediyor ama 8 gün sonra gel dedi. Gebelik sonlandıysa zehirlenme riski yüzünden korkutuyor büyükler. Acaba emin mi olamadı diye düşünüyorum. Cihaz ve hastane çok eski, bir de benim rahim tersmiş ilk 12 hafta görmeyi engellermiş bana hep alttan bakıldı bu zamana kadar o da 15-16 kez falan oldu. O kadar karışık ki ben de çorba oldum, şu an bile bulantım var mesela