Kızlar merhaba benim beta değerlerine de bakıp yorumlar mısınız 3.8 - 2.76 - 35.3 - 101 - 99.8 en sonki testim 2 gün önceye ait farklı hastanede yaptırdım mecburen doktor randevum vardı değerim neden böyle çıktı anlamış değilim doktorum 2 gün sonra yani yarın tekrar kan ver eğer artış olmazsa sağlıksız gebeliktir eğer artış olursa sağlıklı gebelik dedi sizce artış olur mu bugün evde test yaptım ama daha koyu çıktı diğerlerine göre buna rağmen artış olmuştur değil mi