melikeetrcnglr özelde oldum, 10-15 dakika anca sürmüştür, doğumhanede oluyor. Anestezi doktoru gelip antestezi veriyor işlem esnasında hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Operasyona girerken çok korkuyordum, daha önce ameliyat bile olmadım çünkü ama anestezili bir şekilde olduğu için ağrı sızı hissetmiyorsun. Eğer seninde öyle bir durumun var ise sakın korkma devlet hastanelerinde bayılmadan yapılıyormuş çok travma yaşayanlar oluyormuş ben direk özel hastanedeki doktoruma yaptırdım işlem sonrasında çok az bir kanamam oldu 2 saat sonra hastaneden taburcu oldum evime geldim.