AcemiAnne19 ayy benim 39+2 bugün gittik hiçbirşey çıkmıyor doğmaması beklemesi önemli değil de açılma olmayacak sezaryen olacak diye korkuyorum nişan gelse de sağ salim doğuverse diye beklemedeyiz eşimle çok yürümüyorum ben merdivende çıkamıyorum zaten basamak azıcık 🤦♀️ Plates topu alayım bari he hurma yiyorum ama bakalım ne zaman gelecek