Kızlar sabah yaptığım test bu reglim 1 gün gecikti bugün 2.gündü kanamam oldu ama normal regl gibi değil hafif pembe ve ped doldurmuyor lekeledi o kadar ama biraz arttı yine de maximum 10-15 damladır sizce regl mi yerleşme kanamasımı anlayamadım karnım çok hafif ağrıyor ara ara
