Elfidanur Sltn_2010 bende de var dedıler daha kontrolüme bır hafta var kızlar bugün tetanoz asısı oldum bısey olurmu ya korktum bıraz ama zamanımızda gecıyordu
Sltn_2010 Elfidanur Hiçbir şey olmaz korkmayın bende Tetanoz aşısı oldum hem peritonoloji doktoruma hemde doğum doktoruma sordum sorun açmaz dediler gönlünüzü ferah tutun
Nurkl Elfidanur ben hatta 20+4 de öğrendin tüm tetonozlari oldum 28. Haftamda küçüldü denildi aşı ile bir ilgisi yok canım