Kızlar ben 20+4 Ken detaylida kalpde parlaklık görülmüştü ve ekokardiyografi bölümüne gittim . 1 ay sonra tekrar gel dediler bugün 2. Defa gittiğim de parlaklığın küçüldüğünü söyledi artık doğumdan 1 hafta sonra geleceksin dedi doktor (şuan 28 haftalığım)
2 li 4 lü ve detaylı da başka bir şey çıkmadı . Bir sorun olmaz değil mi ? Bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi lütfen :(