Beyzatnc26 Sibelasln bisey sormak istiyorum hareketlerini düzenli hissediyor musunuz bende 27+2 yimde
pembeayakkabilikiz nermn3 20+3 kız bebek 🩷 isim bizde de belli degıl daha 😃 geçmeyen idrar yolu enfeksıyonu ıle uğraşıyorum 😕
nermn3 pembeayakkabilikiz geçmiş olsun canım ilaçlarını düzenli kullan bol su iç sağlıcakla gelsinler inşallah 🥰
hilalbatkitar pembeayakkabilikiz İdrar yolu enfeksiyonu için ilaç kullanıyo musunuz ve ağrınız oluyo mu 7+6 haftalığım böbreklerden gelen ağrılarım oluyo
fatos1905 pembeayakkabilikiz 24+4 erkek. Benm de enfeksiyonum hiç geçmiyor maalesef mide bulantısıda yapıyor mu sizde?
nermn3 Mayalime sağlıcakla bi avazda inşallah kucağınıza alırsınız sizde hepimizde❤️aslında kız cok durmaz derler sizin prenses yerinde rahat belli ki🥰
1oglanannesi nermn3 15+ 2 olduk cinsiyet belli degil ama isimleri hazir kiz olursa Aylin oglan olursa Zeyd koycam 😅