Gzde_defne Papatya05_ aynen öyle ben kışın 2 yi bile zor içiyorum ya 😞birde saat başı tuvalete gidiyorum 2 ltye rağmen.3 lt içenler nasıl duruyor anlamıyorum 😃
merveasilorhan anneadayii__ 1 litreyi bile zor içiyorum normalde de çok su içen biri değilim içtikçe de tuvalete gidiyorum ne anlamı kalıyor içememin bilsem 😏