Srfblt edannnnur ben 3ay önce doğum yaptım serklajlıydım hiçbir doktor bana tatlı yeme demedi, gayette yedim.
Sosyallanne33 Srfblt bende şuan okudum burda ve çok şaşırdım şekerli yemek enfeksiyon yapsaydı tüm doktorlar yasaklardı diye düşünüyorum.
miniminnacikk edannnnur benimde 6 gün oldu Serklaj olalı ama yiyorum çokta seviyorum doktorum da bir şey demedi , hele çikolata yiyince öyle güzel hareket ediyor ki sırf onun için bile yiyorum 🤭😍
Nsd- edannnnur bana duşta problem yok demişti de ben yine de haftada bir giriyorum. Kaç hafta oldunuz bu arada
fb9706 edannnnur ben gebeliğin başından beri her gün yiyorum aşırı düşkünüm tatlıya doktorum da demedi öyle bir şey şekerim de çıkmadı ama vajinal enfeksiyon var su an tatlı yemem sebep olmuş olabilir evet
edannnnur fb9706 evet ona neden oluyormuş benden devamlı kültür alınıyor temiz çok şükür yemiyorum şeker vajinayı çok besliyormuş mantar falan anlamında