Hzlkya anladım çok teşekkür ederim konu ile alakasız ben de serklajlıyım 1 buçuk aydır rahım ağzı uzunluğu için 25 mm ameliyat olduğum günden beri aynı regla göre 30+2 doktorun ölçümüne göre 31+0 ve dün ciğer geliştirici 2 doz yaptı bugün de 2 doz olacağım bugün belim değilde kalçam ağrıyor dün hastaneye vs gittim uyuyamadım vs bugün biraz ara ara bu ağrıyor yaşıyorum iğne ile alakalı mı doğuma sebep oluyor mu o bide iğne etkisi ile dün çok sıcakladıöçm gece kolu kısa vs üzerim de acıktı hep ondan mı ağrıyor acaba felan dedim de sizce