hd_d benim ilk fişi taktıkları gün soğutmadı bozuk olduğu belli oldu seninki 1 ay çalıştıysa iyidir o zaman 🥲 yani pazartesi sıfırınj göndeririz demişler bende acaba beklesek mi dedim her türlü bekleyeceğiz çünkü nerden alırsam alayım hafta sonu kurulum yapan olmaz ama suan yorumları görünce vazgeçtim gidip paramı alacağım yarın arçeliğe bakayım