Allah kahretmesin nerden bulaştım bilmiyorum sinir krizi geçiriyorum sabahtan beri. Vestel’in ucuz da değil 55 binlik buzdolabını aldım pazartesi Salı getirdiler hemen buzdolabı soğutmuyor servis geldi buzdolabında sıkıntı var dedi şok oldum sıfır ya 1 günlük buzdolabı bozuk!? Neyse alıp götürdüler sıfırını getireceğiz dediler üstüne evde eski buzdolabımı da eskiyi getir kampanyasında götürmüşlerdi dünden beri dolapsızıız herşey balkonda kokuyor resmen üstelik 9 aylık hamileyim deli olacam muhatap bulamıyorum resmen! Bugün de oyaladılar haber bekliyoruz diye hafta sonu zaten servis çıkmıyormuş yani 2 gün daha dolapsızız. Allah için Vestel kullanan var mı ben napacğajmı bilemedim ya