Esma006 Deletedmom_787 yani şöyle söyliyim regl günü yaparsan tabiki hafif silik şekilde görürsün ama gebelik ilk once kana sonra idrara geçiyor bence kan ver net sonuç alirsiin regl günü başlamaz ise kanaman
Deletedmom_787 Dinolisoo 1 hafta bile değil aşkım 6 gün 🥺🥺 doktor niye o kadar olumsuz konuştu anlamadım üzüldüm
Lavin08 Deletedmom_787 doktor sacmalamis daha yumurtlama uzerinden kac gun gecmis te içini ferah tut canim bat 14 15 degilmi 12 sinde fln yap en erken
gebeyimgebesin Deletedmom_787 allahtan ümit kesilmez canım. Bu ay için henüz erken regle bir iki gün kala verirsin kan yada regli beklersin. Bu ay olmazsa bir sonraki ay ümidimizi kaybetmeyelim moralimizi yüksek tutalım allah büyük 🤲🏻
Dinolisoo Deletedmom_787 hayatım doktorlar sağolsun ketumlar çok duygusuz yanaşıyorlar. 6 gün de daha ne ki bebek nasıl oluşsun beta salgılasın. Üzme kendini
Dinolisoo Deletedmom_787 tabi ki şuan çok erken. Bazen regl gününde bile çıkmayıp gecikmede belli oluyor. Üzme o yüzden kendini inşallah regl zamanı yap testini bize de güzel haberlerini ver🫶🏻