Kızlar 2 gün önce beta 101 di ama acilde yaptırmıştım. Bugün üniversite hastanesinde kan verdim 99.8 çıktı doktor dış gebelik olabilir 2 gün sonra tekrar kan ver yükselirse sağlıklıdır eğer yükselmezse de sağlıksız gebeliktir kendiliğinden düşmezse ilaçla düşürecez dedi böyle olup sağlıklı gebelik devam eden yani 2 gün sonra beta sı artan var mı varsa yardımcı olabilir misiniz