fatma14gamze Nevagibi ben yazmıştım sende bana yazmıştın ben kan vermeden önce Awox yaptım aşırı sılık çıktı sonra verdım Olabılır ınsallah vardır canım
fatma14gamze Benım de dün 5.83 çıkmıştı ya ben duramadım bugün de verdım 7,53 çıktı az yukselmıs gıbı kızlar Sankı degıl mı
Nevagibi Sarisinkiz00 ahshahah oluyo tabiki ama değer çok düşük oluyo genelde ben 6 görmeye bile razıyım tabi ama bakalım Allah nasip edecek mi