Nevagibi benimde göğüs hassasiyetim var 4-5 gündür ama her ay adete 9-10 gün kala olduğu için belirtiden saymıyorum ama yumurtlamanın 6.günü bulaşık yerleştirirken aniden bi sancısı girdi gaz sancısı gibi biraz duraklattı beni diyebilirim sonra geçti birde 2 gecedir peçeteye şeffaf kokusuz akıntı geliyor hatta tekrar yumurtluyorum sanıp değerlendirdik bile ama ovülasyon pik göstermedi