Bezelye1 gittim pazar günü değer iki katı artmıştı 1095 ti bugün doktorum tekrar bı kan ver dedi orası uzakta burada devlete gittim 2175 çıktı burdakindoktor baktı hem karından hem hem alttan keseyi göremedi carsamba gel dedi keseye bakalım tekrar dedi ben sağlıklı bı gebelik olduğunu düşünüyorum dedi kendi doktoruma haber verdim pazar günü gel bı muayene edecek işte kese görürsek çok güzel dedi ama bakalım ne olacak canım