Bezelye1 aynı yer değil işte 3 ü de farklı yerde bununda dedim doktora acaba ondan olabilir mi diye ona baglamadı alttan muayene etti kanalın kalın dedi dış gebeligi göstermiyor kanama olabilir dedi 2 gün sonra tekrar cağırdı net olmak için değer düşük çıkarsa kazıma yapcam dedi moralim bozuldu bende memleketteydim şimdi Ankara’ya dönüş yapıyorum farklı doktora gideyim diye ama bu doktor çok net konuştu saglıksız gebelik diye hiç sansım yok yani ben buradan onu anlıyorum ne yapıcam hiç bilmiyorum 😔