anneoluyorummm103 mucizemyolunda kadın doğumcuna göster bence. Bende de şişlik vardı mantar sanıldı ama kendi doktoruma gittim baktı uçukmuş
bizzocone mucizemyolunda sadece sivilcenin üstüne aleoverajel sürebilirsin ama başka yere yayma ne de olsa özel bölge
mucizemyolunda yorgunannis yani bilmiyorum ki büyük değil aşırı ama sanırım banyodan sonra yumuşadı da mı oldu bilmiyorum minik minik kan geliyo