Selam kızlar size birşey sormak istiyorum bu hafta pazartesi günü tetanoz aşısı için sağlık ocağına gidecekken vajinamın dış bölgesinde bir hafta oldu yada olmadı emin değilim böyle bir sivilce çıkmış o gün de gitmeden önce lavobaya gittim peçete ile silerken kan geldi çok korktum vajinamı kontrol ettim birşey yoktu Allah’tan beyaz akıntım geliyordu normal şekilde sonra sivilce olan kısıma dokununca oradan geldiğini anladım çünkü peceteyi oraya degdirince geldi hep neyse o gün gittim hemsirem dedim o sivilcedendir orada oluşan minik tüylenmeler de sivilceyi sıkmıştır vs dedi krem vermezler dedi vs bazen minik minik yine sivilceden geliyor az önce duştan çıktım sivilceden minik şekilde gelmiş yine kontrol ettim bu nasıl geçer ne kullanabilirim krem vs önerisi yada daha önce başına gelip kullandığınız birşey oldu mu?