Minamom_ Tgbtrstgl evet kuzum içimiz rahat olur sen kesinlikle git kan ver sonucu kendin öğren doktora uğrama bile haftaya gidersin zaten
saadet2308 Canım mrblar okudum da msjları bende de aynı test var yaptım negatif çıktı elinde ovülasyon testi varmı varsa ondan da dener misin çoğu ovülasyon testinde de çıkıyor diyorlar
minikmmucizem Tgbtrstgl kuzum 2 günde verirsen sonucu daha iyi anlarsın kanda artış başlamış idrardada var çıkıyor perşembe tekrar hcg ver
Minamom_ Tgbtrstgl ah kuzum kimyasal oldu Demekki 🥹 kendini hiç strese sokma bak benim gibi bi sonraki ay hemen yeniden hamile kalırsın ben herkesten hep böyle duyuyordum zaten
Lavin08 Tgbtrstgl üzülme kuzum vardir rabbimin bi bildigi reglini olursun yine degerlendirirsin günleri ilk gebeligin mi olcakdi ne kadarlik evlisin
Tgbtrstgl Minamom_ çok sevindim sizin adınıza hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah bi sorum olucak kimyasal gebelik korkulucak bir şey mi pek bi bilgim yokta
Minamom_ Tgbtrstgl çok teşekkür ederim canım betan sıfırlanınca direk regli oluyosun zaten bunu test yapmadan yaşayan çok fazla kişi var çoğu anlamıyor demişti doktorum normal regli olacaksın hiç farkı yok canım
Tgbtrstgl Minamom_ bugün sabah verdim 1 falan çıktı öğleden sonra tekrar verdim 0.30 çıktı daha doktora gitmeme gerek var mı peki
Minamom_ Tgbtrstgl yok canım bi kaç gün içinde olursun zaten regli doktorunda yapacağı bi işlem yok bunda