minikmmucizem Tgbtrstgl kuzum kaçtane test yapmışsın ben resim yükleyemedim yoksa benim testte seninki gibiydi 3 haftık ve eski kaset tipiydi senin erken gebelik testi yok diyen kördür net 😂
Lavin08 Tgbtrstgl tamam canim pazartesi sabah ilk iş saglik ocaginin yolunu tut hayirli haberlerle gel inşallah 😍🙏
Tgbtrstgl @Minamom_ @minikmmucizem @Lavin08 Ya ben bugün kan vermeye gidemedim kızlar eşim biraz daha bekleyelim dedi ve ben dayanamayıp tekrar test yaptım 😂 sizide çok sıktım ama napim çok heyecanlıyım eşime var diyorum o da hemen sevinmek istemiyo eğer yoksa çok üzülücez bekle günün geçsin diyo ama ben dayanamıyorum 😂😂bi bakın size zahmet 😍
Minamom_ Tgbtrstgl var kuzum kaset testte de çıkmış benim onlardanda koyu bende vermedim regli gününü beklemek için sağlıkla gelsin benişlerimiz inşallah 🙏🏻🤭🥰
ruyakb Benim de bat 14 Kasım dün days comfort yaptım negatif çıktı demek ki yaniltabiliyormus inşallah ben de sonradan sevinirim size de hayırlı olsun kesin var diyebiliriz de sağlıkla ilerlesin inşallah 😊
Tgbtrstgl @minikmmucizem @Minamom_ @Lavin08 Beta 9 çıktı kızlar bir hafta sonra tekrar kan vericem bu iyi mi kötü mü anlamadım ben sonucu
Minamom_ Tgbtrstgl kuuzm çok yeni tutunmaya çalışıyor ama bir hafta sonra değil 2 gün sonra aynı saatte aynı yerde vermen gerekiyor artışın sağlıklı olduğunu anlaman için 🙏🏻🙏🏻
Lavin08 Tgbtrstgl hamilesin kuzum geç döllenme olmus olabilir 2 gün sonra tekrar git duzenli artis varmi diye hayirli olsun canim cok sevindim🥰🥰hangi marka negatif cikardi hangisi pozitif cikarmisti seni yazabilirmisin canim
Tgbtrstgl Minamom_ aile hekimim 1 hafta sonra kadın doğuma git dedi başlaman gereken ilaçların var hepsini bir başlatsın dedi bilemiyorum
Tgbtrstgl Lavin08 innovita bebe time Days comfort silik pozitif çıkarmıştı ben bi Days comfortu adet günümden 6 gün önce yapınca negatif çıkarmıştı canım
Minamom_ Tgbtrstgl canım kan her zaman 2 güne bir verilir sağlıklı olup olmadığı zaten ilk bu sekılde anlaşılır şuan doktora gitsende beta 1500 olmadan zaten keseyi göremicek ilerleyişi görünce zaten gideceksin folik asit vitamin vs vericek yinede sen bilirsin ama olması gerekeni bu sekılde
Tgbtrstgl Minamom_ yine de gitsem mi yani tekrardan ben doktorda kafamı karıştırdı ya bende öyle dediğiniz gibi biliyorum
Minamom_ Tgbtrstgl kuuzm herkes öyle yapıyor 48 saat sonra aynı yere bi daha verilir ama sen gitmek istemiyorsan ona diyecek bişe yok sadece betanın yükselmesine bakacaksın için rahat olsun sağlıklı mı değil mi diye hepsi bu çünkü zaten doktora gitsende bişeye bakamıcak ağır kaldırma dikkat et kendine
Tgbtrstgl Minamom_ o anın şokuyla aklıma gelmedi ama ben perşembe günü tekrar gideyim ya dediğin gibi içim rahat etsin
Minamom_ Tgbtrstgl evet kuzum içimiz rahat olur sen kesinlikle git kan ver sonucu kendin öğren doktora uğrama bile haftaya gidersin zaten