ebrruatass Kızımda tüm uygulamalar hatta instagram tahmin sayfalarına sormuştum onlar bile erkek demişlerdi çok şükür sağlıklı bir kızım oldu 🤲🏻 şuan ikinci hamileliğim bu bebeğime de kız diyorlar 17+2 deyim detaylıda öğreneceğim artık 🤷🏻♀️
yagmuraybarr Turuncukelebek yaa bilmiyordum bende 3 evlat istiyorum inşallah nasip olur sende sağlıkla mutlulukla büyütürsün inşallah ❤️
2prensesannesiiii gizemfurkan peki sadece takvime bakıp yaşınıza 1 ekleyip hamile kaldığınız(son adet tarihi) aya bakar mısınız 🤭