UmAlya 99 yılında doğum esnasında kan vermişler kendisine verilen kandan kapmış , lohusalıktan dolayı halsizmiş zaten anlaşılmamış seneler sonra ortaya çıktı . Eğer 6 ay içinde farkedilip aşı olsaydı geçici oluyormuş ama kronikleşmiş . Birkaç sene önce karaciğer enzimleri fazla çıkıyor tesadüfen farketmişler . Şimdi takip ediliyor maalesef . Elini felan kesse panikliyor uzak durun benden diyor ev içindeki herkesin aşılı olması gerek . Ben doğumdan sonra 3 doz olucam hemen eşime de yaptırıcaz ihmal edimemesi gereken bir şey