Bbgg ha bu arada zamanında bende başlık açmışım orda şunu yazmışım,
Kadın doğum doktorum bi enfeksiyon doktoru ile görüş bu konu ile ilgili demişti bende görüştüm, hamilelikte bir sakıncası olmaz ama öncelikli olarak riskli gruba bu aşıyı öneriyoruz yaptırmak isterseniz siz bilirsiniz sizin kararınız dedi
Bilginiz olsun