Yusufunannesi_ ravelantina öyleydi doktor yumurtlama yeni olmuş dedi ama regl olacak gibiyim de, anlamadım.
Yusufunannesi_ Aylinn06 valla seni çok iyi anlıyorum, insan üzülüyor, neden olmadı diye düşünüp duruyor
Aylinn06 Yusufunannesi_ benim reglime kaldı 3-4 gün kuzu ama regli olacağıma dair hiçbir belirti yok ya
Yusufunannesi_ Aylinn06 ben oldum bile artık yarın hormon testi yaptıracağım. Sen de olmazsın inşallah 🥹