Aylinn06 Yusufunannesi_ aşkım sen ovülasyon testi kullanmış mıydın? Eğer kullandıysan yanlış sonuç göstermiş o zaman sana
Yusufunannesi_ Aylinn06 yok kuzum ovulasyon testi kullanmadım uygulamaya göre ilerledim ama geç yumurtlama olmuş. Yumurtlama diyince de kendimi tavuk gibi hissediyorum
Nevagibi adatuna evet keske onu alsaydım dedim ama bekliyim pazar günü yaparım, artarsa pazar günü net çıkar zaten yarında muallakta kalmiyim :(
adatuna Nevagibi yumurtlamadan sonraki 12.günde belirgin çıkıyor bak benim profilimde var 11.gün çok net
Nevagibi adatuna benimde pazar 11. Olacak inşallah en az seninki kadar net görürüm bana dua eder misin 🥲🥲🥲
Yusufunannesi_ Aylinn06 kız yok ya 🤣 bu sabah çok affedersin adet olacakmışım gibi ağrı, çok minik minik kahverengi leke 🤣 o bence atılacak yumurtayı yeni büyüyen yumurta sandı ya da lekelenme dünkü muayeneden sonra oldu 🤣
Aylinn06 Yusufunannesi_ ay bende regli olmayı bekliyorum dünden beri aşırı aşırı bir göğüs sızlamam var hiç dokunamıyorum ilk defa böyle oldu ya 🙄
Yusufunannesi_ ravelantina öyleydi doktor yumurtlama yeni olmuş dedi ama regl olacak gibiyim de, anlamadım.