glnzkrkmz canım ben bir hemşire olarak ve 3. Hamileliğim olarak söylüyorum koyulaşmayı bariz görmeden kan vermek çok yanıltıcı testler yanıltabilir kimyasal gebelik olabilir zaten bu testler çok hassas 20 değer üstünde bile diğer çizgi belli olur. Şuan bu testte 2. Çizgi varla yok arası varsa da yarın kan testi verse kimyasal gebelik olabilir boşu boşuna kendini üzmüş yıpratmış olacak zaten sağlıklı gebelikte koyulaşacak