ecekoru Ay hiçde hayali değil bence 🤗 bende kaset testin hayali çizgi çıkardıgını hiç görmedim bende kızımı aynı böyle öğrendim öyle zor görünen bi çizgiydi ki betam 8.85 çıkmıştı ama vardı bebiş 🤭 Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin canım 🥰
Muazzez5050 ecekoru aminnnn arkadaşım amin inşaallah sağlıklı bir gebelik vardır çok teşekkür ediyorum Allah’ım bana da nasip etsin bu duyguyu
ozlemyilmaz60 Canım benim sana tavsiyem idrar testinde koyulaşmayı görene kadar kan verme çünkü bazen testler yanıltabiliyor yarın sabah tekrar yaparsın eğer yine koyulaşma görürsen o zaman kan ver
glnzkrkmz ozlemyilmaz60 ozlemyilmaz60 alakası yok çünkü geç döllenme olduysa aşırı silik bile çıkar .benimki öyle oldu mesela .net koyulaşma geç döllenme olmadığında olur
eladmn00 Muazzez5050 inşallah güzel haberler alırsın canım erken gebelik testi yap bence bizi de bilgilendir
glnzkrkmz Muazzez5050 aa evet var bende gördüm . Çok erken olduğu için çok çok silik çıkmış.hatta beta da bile düşük çıkar .geç döllenme olmuş büyük ihtimalle🥹💝Hayırlı Olsun 😍
ozlemyilmaz60 glnzkrkmz canım ben bir hemşire olarak ve 3. Hamileliğim olarak söylüyorum koyulaşmayı bariz görmeden kan vermek çok yanıltıcı testler yanıltabilir kimyasal gebelik olabilir zaten bu testler çok hassas 20 değer üstünde bile diğer çizgi belli olur. Şuan bu testte 2. Çizgi varla yok arası varsa da yarın kan testi verse kimyasal gebelik olabilir boşu boşuna kendini üzmüş yıpratmış olacak zaten sağlıklı gebelikte koyulaşacak