morvili Fast food tüketiyomusunuz kızlar nadirde olsa? Hamburger pizza vs. Çokmu kasıyoruz arada yesek bisey olmaz heralde ya
Seyyyma7 morvili ben her avm ye gittiğimde yiyorum hamburger kola içmiyorum yanında sadece su ile tüketiyorum .
FatmaAtess morvili bende yiyorum valla aman can boğazdan gelir demişler benim dikkat ettiğim tek şey asitli içeçekler ve şeker gerisi pek takmıyorum açıkçası
Yesim_dmrcn Yiyorum tabiki😍 yenmez mi🤦🏻♀️ Kola içmiyorum ayran falan. Kolasız da bişeye benzemiyo ama olsundu bu günlerde geçicekti😂
semazkcblc morvili abartmamak kaydıyla bende yedim valla napıyım çok canım istiyodu😂 güvenilir yer olduktan sonra bide aşırıya kaçmadıktan sonra bişi olmaz heralde ya
Akddy Bazen yiyorum ama zararı oluyormudur diye korka korka , sonuçta hangi yağlarla ne temizlikte yapılıyor belli değil . Yinede çok canım isterse yiyorum 😀
Efuli53 morvili oooo ben çok yiyorum dısarda tek yedıgım burgerkıng veya çiğköfte. Kebap falan yemegıdım için . Bebegımde çok saglıklı :)
Orianna95 Efuli53 kebap ne alaka asıl onlar daha zararsız burgere göre fln protein 😁 iyi pişmiş olduğu sürece et ürünleride tüketebilirsin
Robinronya Vallaha normalde sevmediğim için yemiyorum. Ama içerisindeki Çin tuzu denilen emüglatör adlı maddeyi araştırın kızlar... bir çok hastalığın aslında çıkış nedenidir... Tüketmeseniz yararınızadır...
Orianna95 Robinronya çin tuzunun adı mono sodyum glumattır sizin bahsettiğiniz başka bir katkı maddesi
Karansalhareketlerbunlar morvili avm'ye gittiğimde yiyorum. Cola'da yanında alıyorum ama 2,3 yudumdan sonra içemiyorum. Cola içme alışkanlığım hiç olmadı çünkü..
Zeynebin_annesi35 Hic biseyde kisitlama yapmadim valla ben asiriya kacmayacak sekilde herseyi tuketiyorum cola kahve cay fastfood ne olursa yiyorum hic bi sorunda yasamadim cok sukur 😀
Mlssa morvili Valla ben yiyorum canım insan dayanamıyo😋 her seferinde kola içmesemde arada az da olsa içiyorum ama abartmadan tabi 🤗