Mrvaydn18 benim kızım doğduktan sonra da hiç kg almıyordu ne yapsam olmuyordu çok zor bi dönemdi yaşıtlarına göre çok zayıftı goturmedigim doktor yapmadığım şey kalmadi ama bu konuda doktorlarda bişey yapamıyor şimdi 4 yaşında biraz toparladı çok şükür hala bizim israrimizla yesede sağlıklı çok şükür bende bu bebeğimin biraz tombs bi bebek sevmek istiyorum zayıf olunca sağlık sorunlarıda oluyo piskolojik olarak da zor