sirin41 umarım bizdede aynısı hayırlısı ile olur ama benim 1. Oğlumda 12. Haftada dr. %90 erkek demişti öylede çıktı zaten. Bunda iki önceki dr. Hiç bir tahminim yok dedi. Bugünki ben sormadan direk erkeğe benziyor çıkıntısı çıkıntının açısından dedi ama yanılma payı yüksek bu haftalarda ona göre dedi.bende hep erkek dedim bencede erkek.değişirse sonuç burdan size yazarım rabbimhepimize sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin