Hapy valla benimde bir doktor 13 haftadayken %70 erkek diğeri 14. Haftada %90 erkek dedi . İki ayrı doktor öyle deyince erkek kesin dedik artık. 16 da %100 kız dedi ve bebişimiz kız çok şükür☺️❤️ Demem o ki 16 ya kadar %100 deseler bile güvenmeyin çünkü o çıkıntı kızda da erkekte de zaten oluyor doktorlar yanlış görebiliyorlar da