maymmon aşkım valla kelin ilacı olsa kendine sürermiş hahahhahah ben 2 senedir kalamadım bilemiyorum :) kalanlara sormak lazım. Valla tek cevabı nasibi varsa olur inan ki. Çok fazla stres yapmamaya çalış düşünme,bebek için ilişkiye girme birbirinizi arzuladığınız için girin ne bileyim sağlıklı beslen,kiloluysan kilo ver gibii… uzun süredir olmuyorsa doktora görünmektede fayda var.
Bizim ikimizde sağlıklı olmamıza rağmen olmuyor sebepsiz infertilite yani ..