Mutlusonsuzz Merhabaa🌸 2.gebeligim 27 yaşındayım 4 yaşında oğlum var şuan 34+3 haftalığız aralığın ilk haftasına denk geliyor yada 2. Haftası 38 39 haftada sezeryen Olcam Allah’ın izniyle inşallah tam gün belli olsun öyle hazırlamayi düşünüyorum çantayı kırışır diye düşündüm çok şükür iyiyiz bebeğimde sağlıklı hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰💙
Bsrasmssk 321duru123 umynurr aynen öyle sırt ağrısı bel ağrısı nefes darlığı derken iş yapmaya hal kalmıyor 🤦🏻♀️
Bsrasmssk Eddyy evet o da var tabi ki ama şöyleki hamilelikten önce zaten hastalğım vardı 3 tane fıtık ve iltihaplı omurga romatizması olduğu için bu süreçte bebeğin kilo almasıyla birlikte her şey daha sıkıntılı olmaya başladı 🤦🏻♀️🫠
Eddyy Valla ben de bugün siparişlerimi verdim alınacaklar alındı sadece yıkama, ütüleme, evin temizlenmesi falan kaldı onları da yavaş yavaş halledeceğim inş🌸
Ozgemlym heragirl Aralık sonu görünüyor 32 haftalığı biraz alışveriş yaptım eksikler var bu hafta tamamlarsam haftaya yıkar ütülerim hastane çantası da ozaman hazırlarım 😊 2. Bebiş olunca biraz rahat oldum ilk kızımda 27 haftada hersey tamamdı.
anneoluyorummm103 heragirl odası tamamen bitmedi biraz daha süslicem ve daha yıkanması gereken kıyafetleri var. Hiçte enerjim yok kaldılar öyle yarın kocama kitlemeyi düşünüyorum 😁😁
cdss heragirl 33+4 teyiz her şey hazır çanta hazır beşik kuruldu hazır ve nazır bekliyorum ☺️ ayakta durunca bazen çok toplanma oluyor sizde de oluyor mu
8143 32+2 olduk herşeyini hazırladım iyiki hazırlamışım tansiyon yüksekliğinden 3 gün hastanede yattıım protein kaçağı çıktı