Bizde 32+5 olduk.birkaç kıyafet yıkadım ama ütü yapamadım çamaşır sepetinde duruyorlar.Ütüyü yapıp güzelce paketleyip hastane cantasına koyacağım muhtemelen 1-2 güne yaparım bende. Ayakta çok duramıyorum kasıgım cok agrıyor,Gece uyuyamıyorum huzursuz bacak sendromu başladı sürekli yürümek istiyorum,yatınca nefesim kesiliyor gibi oluyor, tam uyuyorum bebek hareket edip uyandırıyor.Sağlıklı olsunda zorlanmaya başladım.