nepzey 16 hf gebeyim karın agrım biraz kasılmam var magnorm magnezyum verdi doktor sizde kullandınız mı
kizinaasikanne nepzey ocean kullanıyorum 12. Haftadan beri şu an 20 haftalık hamileyim hayatımda aldığım en iyi karardı gebelikte magnezyum keşke kızımda da kullansaydım 🙈
minikcivciv89 nepzey 15. Haftamda banada bu magnezyumu yazdı şu anda 19 haftalık dün kontrolde sordum elindeki bitince bırak dedi kasılmaların kramlarin olursa gel tekrar yazarım dedi
melaly Ben karnım çok ağrıyor gaz sancıları çekiyorum demiştim. Dr magnezyum kullanıyormusun dedi. Yok dedim yazdı internetten sipariş ettim. Gelmedi daha. Ama yorumları iyiydi. Genel anlamda magnezyum insanı dinç tutan bişey
fundacylnn Leontiine doğum sezaryen olmayacaksa doğuma kadar değildir canım doğum kasılmalarını engellediği için 35. Haftada bırakılıyor
fundacylnn nepzey ilk hamilelikte kullanmıştım krampları geçiriyor kullanmanı tavsiye ederim 35. Haftadan sonra kullanılmıyor doğumu geciktirdiği kasılmaları engellediği için
Pink29 fundacylnn merhaba ben de şu an 35.haftaya yenı gırdım doktorum bunkınuda bır şey demedı kullanılmaması mı gerekıyor acaba ama kramplarıma da çok ıyı gelıyordu
Papatyaaam1 fundacylnn ben hem ocean mummy hemde magnorm kullanıyorum günde bırer tane sızce bırakmalımıyım ıkısınıde yarın kontrolüm var doktora sorayım bari
Less58 Ben kullanıyorum efermag ama bunun tadını cok şekerli ve asitli yani gazoz gibi niye böyle anlamadım eritilip icilenlerden😄
321duru123 Magnezyum kullanmak hayat kaliteni artırıyor resmen kramp yok kabızlık yok kemik ağrılarını bile azaltıyor diğer hamileligimde ne kabızlık çektim masaAllah bunda hiç bisey yok kemik ağrılarını bile durduruyor büyük nimet
Ygmr- Siyatik sinir sıkışmasını geçiren bişey söyleyin lütfen mahvetti beni her iki kalçam da da var yatırmıyor beni
inciefe Ygmr- bendeki ağrı da aynı böyle bir şey. Yatakta dönemiyorum ayaktayken ağrı tutunca adım atamıyorum çare ne bilmiyorum magnezyum başlayacam fayda olur umarım. Sen kurtulursan eğer bu ağrıdan bana da öneride bulun lütfen daha yolun yarısındayım doğuma kadar böyle sürmez inşallah
dozkaraca haftadan itibaren magvital 365 şase toz yazdı dr. Günde 1 kez içiyorum. Gaz sancısı ve kramplarım geçti çok şükür
Bbgg dozkaraca ben de onu kullanıyorum tadı da güzel geliyor şekerli gazoz gibi içimi kolay , rahat uyutuyor ağrıları azaltıyor resmen
beautymom MagniFem yazdı doktorum yeni çıkmış sabah akşam tok karnına at dedi 10+5 hftalıkken yazdı şuan onu kullanıyorum kabızlığım baş ağrım geçti