GulKeskin 34+3teyim bende simdilik normal dogum gorunuyor korku degil de heyecan cok var bi gun heyecandan hik gidivercem 😂😂 Herseyimiz hazir Oglumu bekliyorum 💕
Yenianne10 Maviyesil121212 30 haftalikken dedi doktor bana basi asada diye normal dogum gozukuyor suan dedi 32 haftalikken tekrar gittm kontrole ayni sekilde normal dogum dedi
Nuribasak Elifbekir bı baskı hissediyor musunuz bana doktorum bişey söylemedi ama sürekli baskı hissediyorum
Kkubraa Yenianne10 doktor nisan sonu dedi ama bazı geceler aklıma geliyor nasıl olcak napcam arkadaşlarım hep yakın zamanda doğum yaptı ve zor olduklarını söyledi bunun üstüne rüyalarıma giriyor ara ara 😊