Yenianne10 Meraba hanımlar 😊 neler yapiyosunuz gunler yaklastikca korkulariniz artiyomu bana normal dogum dediler ama ister istemez korku sariyo insani 😐
Yagmurerol Yenianne10 32.haftamdayim nisan sonu gozukuyor dogum🥰 son eksikleri toparliyoruz heyecan tavann ! 😅
Elifbekir Yenianne10 bende 35 haftadayim normal doğum benimde gözüküyor aksi bir durum olmazsa nisan başı gözüküyor korku heycn ve merak var
Hanife_ Yenianne10 1 Nisan sezaryen tabiki heycan var nasıl olcak fln hazırlıklar tamam kendimi cesaretlendriyorum korkmuyorum ama ameliyathaneye giderken kesin ağlarım diye düşünüyorum
Yenianne10 Yagmurerol bizde 35.ci haftamizdayiz 😁 bizde eksiklerimizi tamamladk sukurler olsun gelmesini bekliyoruz saglikla 😇😇
sedaozkul Yagmurerol Yaa aynıyız 32+2 yim bende nisan sonu benim dogumda inşallah rabbim yardımcımız olsun oğluşum geliyor 😊💙
Yenianne10 Elifbekir benimde nisan 10 dedi doktorumuz bakalim kiz bebek belki beklemez o kadar diyolar 😕 zaten sancilar ara sira yokluyor benii
Elifbekir Yenianne10 benimde nisan 6 gözüküyor sancı nasıl oluyor ben anlamıyorum ağrım oluyir ama sancimi blmyom 20 sinde kontrolum var baklm kız bebek erken geliyor diyorlar baklm nasıl olcak blmyom
Yenianne10 Hanife_ ay zaten korkum ameliyathaneye girene kadar tek bundan korkuyorum rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah
Maviyesil121212 Yenianne10 bana çatı muayenesinden önce bir şey diyemeyiz dediler yaa senin neye göre dediler başı aşağıda falan diye mi başka bir şey söyledi mi
Elifbekir Maviyesil121212 bana çatı muane si yapmadı doktorum normal doğum gözüküyor %90 dedi 6.nisan doğum gözüküyor
Yenianne10 Maviyesil121212 30 haftalikken dedi doktor bana basi asada diye normal dogum gozukuyor suan dedi 32 haftalikken tekrar gittm kontrole ayni sekilde normal dogum dedi
Nuribasak Elifbekir bı baskı hissediyor musunuz bana doktorum bişey söylemedi ama sürekli baskı hissediyorum
eeylem Benimde nisan 6 gözüküyor şimdilik bi aksilik olmazsa normal doğum düşünüyorum. Heyecan dorukta bakalım nasıl olucak 😍😍😍