samira555 momandrabbit ben inanıyorum 🥰 bi günde bile farkediyor bazen adet tarihin geçipte çıkmadı mı artık bidahaki ay çalışmalara devam ama geç döllendi belkide sen yine tekrarla
momandrabbit Deletedmom_787 ayy gerçekten mi ben de chat gbtye attım o da ince bi çizgi görünüyo dedi
Deletedmom_787 momandrabbit testi 2-3 gün sonra tekrar et canım pozitif görürsen muhakkak kan ver testin markası ne 💕
momandrabbit 1oglanannesi ya kuruma olamaz çünkü idrarı damlattıktan 4-5 dk sonra çektim fotoyu sonra da hayallerim kırıldı hemen attım testi çöpe
momandrabbit Esma006 aslında reglim 33-34 günde bir olur neredeyse düzenlidir ama ilk kez bu ay çok göğüs ağrım oldu, iki gündür de bi mide bulantım var çok hafif ama bilemedim, psikolojik mi yoksa gerçekten pozitif mi
Deletedmom_787 momandrabbit yalancı pozitif veriyor diyorlar ama bilmiyorum canım awox kullansan daha iyi olue
[silindi] momandrabbit ben reglime 4 gün kala yaptım çıkmadı. 3 gün kala yaptım çıktı. Bence 2 3 kala tekrar test yap. Çıkmayabiliyor❤️
momandrabbit Deletedmom_787 awox buldum aldım yarın sabaha yapayım dedim, ya bi de benim göğsüm çok acıyodu hafif sıkınca ucundan şeffaf beyaz arası sıvı geldi
Deletedmom_787 momandrabbit anladım canım üzülme önümüzdeki ay olur inşallah awox negatifse gerçekten negatiftir bende her zaman doğru sonuç gösterdi 🥺