mucizemyolunda Hayırlı akşamlar kızlar size birşey sormak istiyorum benim bu ikinci gebeliğimde kan pıhtılaşmam olduğu için kan sulandırıcı iğne kullanıyorum biliyorsunuz ki bu iğneleri raporlu alınca yarı ücreti ve az bir miktar ödüyoruz ben temmuz ayının sonunda rapor çıkarttım bu ilk rapor 3 aylık çıkıyormuş geçen de rapor sürem doldu dün ücretli bir şekilde 3 kutu oksapar aldım 2.912₺ tuttu resmen yazık yani biz alabiliyoruz ama herkesin belki gücü yetmez çok üzüldüm buna ayriyetten şuna değinmek istiyorum ben bir daha ki ay doktora gideceğim kendi ozeldeki doktoruma rapor çıkarttıracağım mecburiyetten yine bu ikinci rapor kaç aylık oluyor? Birde bana 3 aylık ilk raporu cikarirlarken sisteme 1 senelik rapor gibi girmisler bunun için ayriyetten şikayetçi olabilir miyim? Yoksa normal mi?
bebeklerim__ mucizemyolunda raporu 1 yil çıkartıp sadece 3 aylik kullanım vardir belki. Yani 3 ay sonra tahlil vs yeniden yazdırıp alman gerekiyor. Onun icin ayrı başvuru rapor vs olmuyor bu amaçla yapmislardir oyle bi durum olabilir mi
Be1234 mucizemyolunda hamileliğimin başından beri kullanıyorum bir yıllık rapor cıkardım 34 haftalık hala raporla alıyorum bir sorun yaşamadım çok şükür
Aydan95 mucizemyolunda kusura bakmayin bir sey sormak istiyorum. Post acicaktim tam sizi gordum. Kan pihtilasmasi hangi test yapilarak belli oluyor?
Mucizem522 Bende aynı durumdayım kadın doğumdan istedim fakat bana artık gebelerde rapor çıkarılmadığını, sadece kardiyoloji rapor çıkarabileceğini söylediler. Riskli gebe de olduğum için hastane hastane gezemediğim için mecbur ücretli alıyorum. Cok üzücü
mucizemyolunda Mucizem522 Evet ben dün çok üzüldüm durumu olmayan insanlar olabilir devlet bu konuda çok acımasız bir sürü konuda kanser ilaçları da dahil yani sadece bana da eğitim araştırma da çıkartıldığını devlet Hastanesi’nde cikarilmadigini söylüyor sisteme yeni rapor çıkarıp gebelik bilgisinin yazılması gerekir raporuna tekrar dedi yani yapilabiliyormus aslında bende riskli gebeliğim daha önce kürtaj düşük yaşadım buda iğne ile ilerliyoruz.
mucizemyolunda bebeklerim__ hayır canım onun için gerekli ayrı tahlile gerek yok benim ıslak imzalı genetik raporum var ve genetik rapor çıkması bile bir iki ayı buluyor. Ki mantıken de bence 1 yıl gösterip 3 ay süre vermeleri ve bana bunu başında söylememeleri hastane hatası diye düşünüyorum açıkçası.
mucizemyolunda Be1234 Bende 1 yıllık diye biliyorum ve sistemde de öyle gözüküyor bana eczane ve hastanenin verdiği bilgi bu şekilde geldi yani size 3 aylık çıkarıldı diyor o raporu çıkardığım doktorun asistanı ama sistemde bana bir yıl diyor ben bunlardan şikayetçi olabilir miyim peki ? yani bende ne yaşadığımı bilmiyorum Cidden önümüzdeki ay kendi doktoruma gidip bu konuya açıklık getirmeye çalışacağım.
Be1234 mucizemyolunda özelde rapor çıkarmadılar bana devlet hastanesine git dediler devlete kadın dogum bölümünde rapor çıkartmam gerekiyor dedim hemen çıkardı gercekten yüksek fiyatı yazık günah
mucizemyolunda Be1234 işte ben bu sorunla karşılaşınca devlet doktoruma gittim eğitim araştırma çıkarıyor devlet artık çıkarmıyor dediler evet evladım için canı sağolsun ama cidden yani sağlık konusunda ülke olarak çok gerideyiz…
mucizemyolunda Be1234 peki şikayetçi olabilir miyim ben çünkü bana bir senelik gosteriyorlar sistemde de öyle gözüküyor gittiğinde 3 aylık duruyor bu ne perhiz bu ne şey yani