Lovelavi haftama girdim dün bugün kontrolüm vardı doktor suyunun azaldığını söyledi sınır 2 dedi seninki 3 santim olmuşdedi salı günü tekrar gel dedi eğer azalma olursa ne yapar ya da suyunun azalmaması için ne yapabilirim dün akşam sancım varrdı biraz ama bugün nst de bi şey çıkmadı ne yapmalıyım ya da bu drumda ne olur bilen var mııı
Dmlirmak Lovelavi 37. Haftaya geldiğinde zaten herşeyi tamamlanmış oluyor olağan bir durum dışında da kuveze alınmaz bebek 33 te bile doğurup hiç kuveze girmeyen bebek gördüm ben içini rahat tut dua et Allah’ın izniyle birşey olmaz bebisine
Hatice-6868 Lovelavi aaa canım aynı bene 38+0 bana da suyum azaldığını söyledi cmt sezeryan günü verdi alacak bebeği ne kadar tesadüf olmuş
[silindi] 38+4e gün almıştık, 37. Haftada azalma başladı, 38. Hafta günğ hazırlıklı gel dedi gittim su baya bitmiş gönderemem dedi yatışım yapıldı zaten sezaryen olacaktım sezaryenime girdim bebeğim de gayet sağlıklıydı artık doğma zamanı gelmiş öyle düşünün
gunelozturkq [silindi] birşey sorucam hiç biediğim için soruyorum bebeğin suyu azalmış diyirsunuz ya kendi kendinemi azalıyor yoksa vajinadan sızıntı seklindemi geliyir 23 haftalık hamileyim cok duyuyorum su azalmasini nasıl oluyor ki azalma
[silindi] Lovelavi tabi ki daha erken haftalarda da yaşayan anneler var sizin haftanız güzel takılmayın çiçek gibi doğurursunuz inşallah
senem0987 Lovelavi denenir tabiki doktorunla konuşarak hangisi daha iyiyse ona karar verirsiniz ama suni sancının %80 ini sezeryana alınıyor diye duydum açılma ilerlemiyor veya beneğin kalp atışları yavaşlıyor vb ama suni sancıyla da doğuran var bu riskleri de konuşun mutlaka bilgi alın
senem0987 Lovelavi denenir tabiki doktorunla konuşarak hangisi daha iyiyse ona karar verirsiniz ama suni sancının %80 ini sezeryana alınıyor diye duydum açılma ilerlemiyor veya beneğin kalp atışları yavaşlıyor vb ama suni sancıyla da doğuran var bu riskleri de konuşun mutlaka bilgi alın
Lovelavi özele gitmiyorum 30. haftamdan beri bi ama devlet hastahanesinde de gittiğim dokktor iyi bi doktor napsam başka bi doktora gitsem mi
[silindi] Lovelavi devlet zaten imkan varsa normal doğum için elinden geleni yapıyor ama risk arttığı için suyun bittiği durumlarda onlar da bebeği tehlikeye atmamak için sezaryen yapmak zorunda
Lovelavi [silindi] bugün ebelerle de doğumhaneyi gezdim anlattılar bi şey olursa falan sezaryene alıyoruz dedi ama bakalım salıya kadar bol su içeceğim ya zatrn içiyordum su ama böyle demesi korkuttu ister istemez
[silindi] Lovelavi hiçbir şey yok korkulcak rahat olun, bebek hareketlerni iyi izleyin, ben azalma olduğunu farkettim doktora söyledim dedi suyun azalmış
[silindi] Lovelavi içiniz rahat olsun herkes 40 haftayı beklemiyor hatta 38 bittikten sonra anneler ne zaman doğurcam yaaa demeye başlıyor , haftası gelişimi iyiyse ne güzel gelceği zamanı seçmiş çocuk sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza. Doğum şeklinize takılmayın hangisi sağlıklıysa o olacak ❤️
[silindi] Lovelavi azalma hissettiğiniz an gidin zaten su azalıyor dediler ya bakarlar benim perşembe baya azdı, pazartesi hazırlıklı gel dedi işte anca pazartesiye tutmuş, perşembe doğumum vardı normalde bekletmedi
Lovelavi [silindi] doğumun şekline takılmıyorum tabikide sezaryen de olabilir sizinki normal mi oldu o zaman
[silindi] Lovelavi benim çatım dardı planlı sezaryen yapılacaktı planlanan günden 3 gün erken oldu 38. Haftada tam alındı