cizgilidefter ebrruatass evet öğrendim 11.haftada fetal sonucuyla. Sonrasında da ultrasonda gördük erkek bebiş. Sizler öğrendiniz mi
ebrruatass cizgilidefter 12. Haftada erkek dendi bacak arası çok net gösterdi 15. Haftada yüzüstü idi çok baktı bacak arasında bişey göremiyorum kıza beziyor dedi ikisi farklı doktorlar 17+1 deyim 22. Haftada detaylıda öğreneceğim inşallah biz kızım var çok şükür 3 yaşında erkek dediklerinde çok sevinmiştim açıkçası yanlış anlaşılmasın merak içindeyim 🤷🏻♀️
tkrekekk Ben de 18.haftamdayım kadıklarım ara sıra ağrıyor yorgunum onun dışında başka bir şey yok çok şükür kusmadım ama öğürdüm bir kaç kere ben fetal ile öğrendim kızım olacak inşallah bir de oğlum var ilkokula gidiyor çok şükür :)