cglctl aprilbaby Merhaba 17+2 den selam bende malesef hala mide bulantısı var başlardakine göre evet hafifledi ama gerçekten yaşam kalitemi çok etkiliyor onun dışında ara ara kasık ağrılarım oluyor Buda normalmiş
aprilbaby cglctl aynen benimde öyle başlardaki gibi kusmuyorum ama hala yokluyor kasık ağrım da oluyor bazen vajinada batma
Seima06 Arkadaşlar ben çok sık WC’ye gidiyorum bazen renksiz sıvı gibi bi akıntı oluyor yürüyüşe çıkınca falan sizde de aynı şekildemi 18haftadayım
aprilbaby Seima06 bende bol su içiyorum hep wc deyim progestan kullanıyorum o da su gibi akıntı yapıyor renkli ve kokulu olunca problem oluyor diyorlar genelde
Derya2 aprilbaby merhaba bende 17+5 im iyi gidiyor dediğiniz gibi bazen batmalar sızlamazlar oluyor ama onun dışında gayet iyi güzel bisey aslında ama bademde acaba bi sorun mu var belirti vs olmaması normal mi diye düşünüp duruyorum
mucizemyolunda aprilbaby Olabilir kuzum benim de kızımda sabahları bazen de gün içinde olurdu bulantım bunda yok elhamdülillah
aprilbaby gokceaytekin %90 kız demişti 14.hafta da bakalım haftaya kontrol var kesinleşir bizimde inşallah
CansuP- aprilbaby merhama 17 hafta 6 günlüğün mide bulantım hiç olmadı çok şükür şuan kasıklarıma batma sancı dışında bir şikayetim yok o da normalmiş artık bebeğimin hareketini hafif hafif hissediyorum ☺️
cizgilidefter ebrruatass evet öğrendim 11.haftada fetal sonucuyla. Sonrasında da ultrasonda gördük erkek bebiş. Sizler öğrendiniz mi