mrvbsr @Meldanurak benim de sancım geliyor ama öyle şiddetli değil 3 4 kez çatı muayenesi yaptı doktorum açılma var mı diye kontrol için tetiklemiyor da açılmam hala 1 cm. Sanırım suni sancı vercek ben de sıkıldım artık olsun bitsin 🥲
Meldanurak mrvbsr sende en azından 1 cm açılma varmış bende oda yok rahim ağzın olgunlaşmamış dedi bu hafta sezeryan tarihi vericekti pazartesiye kadar ertelettik normal oldu oldu olmadı sezeryan
busra34__ penbe_karisi şuan gece 03.42 aynıyım akşam mercimek çorbası içmiştim herhalde ondan oldu artık içmiycem of çok karnım ağrıyor 😢