rabiiiij ırmak hanım iyi güler yüzlü her zaman destek falan veriyor ama tecrübesi fazla yok tanıdığım gitti sonra bıraktı hayat Hastanesinde aşırı tecrubeli yok geneli çok genc sadece hic sıkıntınız yoksa hamilelikte gidibilecek yer sigorta olmasına ragmen para alınıyor hepsi ayrı alem Bursa’da en iyi hastane doruk en iyi doktorları oraya toplamışlar para alınıyo ama cogu arkadasım cok memnun ordan nokta atışı yapıyolar doktorunuz cok güler yüzlü olmasına gerek yok işinde iyi olsun yeter işinde iyi olsun o yeter farklı süreç cünkü deneyim olanlar en garanti genc doktor az deneyim kendi görüşüm