Blossommm ben 21 haftalık hamileyim ilk muayenem dışında geri kalan bütün muayenelerimde bu hastaneye gittim randevularım için max 15. bekletilmişimdir içeri girince de sırada hasta var diye alelade bir muayene ile karşılaşmadım gayet uzun soluklu her sorumun cevaplandığı bir muayene oluyor ve de her tetkiki burada yaptıracaksın diye de diretmiyor doktor dev. hast. yaptırıp bana sonucunu da atabilirsin wp üzerinden diyor ve sonrasında arayarak sonucu değerlendirip yönlendirmelerde bulunuyor sürekli iletişim halinde olabileceğin bir kadın hastane de gayet temiz ve düzenli aslında devlet hastanesi kalabalığı gelmesin yani ama tabi illaki birileri de oluyor